/ / "מסע ביער" - חיבור לילדי בית הספר

"טרקים ביער" - חיבור לילדים בגיל בית הספר

Дети любят новые эмоции и запоминающиеся события.בסך הכל, לכולם היה פעם מדהים ומלא רגעים של שמחה trekking ביער. הכתיבה על אירוע כזה מתבקשת לעתים קרובות לתלמידים. גם ילדים וגם הורים צריכים להבין איך לכתוב סיפור כזה בצורה נכונה. "הולך ליער" הוא חיבור זה יכול להיות כתוב בצבעים רגשית. הטקסט שפותח ומלא רגשות יהיה מאוד מוערך ו הודה על ידי המורה.

איך לכתוב חיבור "טרקים ביער"

Чтобы этот вид работы был выполнен на высоком רמת צריכה לבצע את הסדר הנכון. כדי לעשות זאת, אמהות, אבות או סבים אשר עושים שיעורים עם הילד צריך לספר לילד איך לכתוב תוכנית סיפור. "טרקים ביער" הוא חיבור שניתן לסכם לפי הסדר הבא:

1. הקדמה קצרה. כאן אתה צריך לספר על מתי ובאיזה נסיבות הקמפיין התרחש. עם מי הילד הלך ליער, מה היתה העונה באותה עת.
  2. החלק העיקרי. בשלב זה, יש לציין את מה שנזכר ביותר מן הטיול, אילו הרפתקאות מעניינות חיכו להם ביער.
  3. השלמה. בעמודה זו אתה צריך לתאר בקצרה אם אתה עדיין רוצה לצאת לטיול כזה. וגם, לסיכום, תוכלו לציין מה עוד הייתי רוצה לראות ביער.

טיול קמפינג ליער

תוכנית כזו תסייע לילד להבין באיזה סדר להביע את מחשבותיהם בעת כתיבת חיבור. לכן, תן כזה סקיצה להיות במקום בהישג יד בזמן העבודה.

"טיול בלתי נשכח ליער" - חיבור לילדים בבתי ספר יסודיים

אין ספק שכל ילד נמצא ביער.בין אם זה היה טיול עם ההורים, או לקטוף פטריות או פירות יער. על מנת שבן או בת יכתבו מסה נכונה, אתה צריך להראות להם דוגמה על בסיס אשר אתה יכול לעשות את הסיפור שלך. אתה יכול לקחת את הרעיון הבא.

הרכב דוגמה:

"Недалеко от дачи моей бабушки есть лес.וכשאני בא לבקר אותה בחופשה, אנו בטוחים לשוטט בסבך של האזור החביב עלי. בכל פעם שאנחנו נתקלים במשהו מעניין ומפתיע.

אני זוכר במיוחד אחד הקיץ שלנוטיולים. הלכנו ליער כדי לערוך שם פיקניק. כשהגענו לקצה שמצאנו, ישבנו על המחצלות. פתאום התעבו העננים מעלינו, והתחיל לרדת גשם כבד. מכיוון שמזג האוויר היה טוב בבוקר, אפילו לא חשבנו לקחת איתנו מטריות או מעילי גשם. לרוץ הביתה היה רחוק. אז הייתי צריך להתחבא ביער. סבתי ואני הצלחנו להגיע למקלט. בין העצים, משכנו את השעוונית, שהיתה אמורה להיות שולחן, והסתתרנו שם. כדי לא להיות עצוב, החלה הסבתא לשיר שירים, היא מכירה הרבה מהם. גם אני התחלתי לשיר. הפיקניק שלנו יצא יוצא דופן מאוד. תחת רעש הגשם אכלנו את כל מה שהבאנו מהקוטג'.

כשהגשם הסתיים, פנינו הביתה.כמעט הגענו לקוטג ', כשקשת גשם צמחה לפנינו, והשמש הבהירה זרחה, כאילו במיוחד בשבילנו. לעולם לא אשכח את היום הזה. למרות מזג האוויר הגרוע, עברנו זמן בלתי נשכח עם סבתי הבדיונית האהובה. "

טיול קומפוזיציה ביער החורף

חיבור כזה מתאים לילדי כיתה א ', והילד יזכה בציון מצוין.

קומפוזיציה יפה לתלמידי חטיבות הביניים

לפעמים הם מבקשים לכתוב את החיבור "קמפיין בחורףיער. " זה לא קשה לבצע עבודה כזו, זה מספיק רק כדי לספר בכנות ורגשית מקרה מהחיים שזכרנו הרבה זמן. לדוגמה, אתה יכול לתת לילדך את החיבור הבא:

"לא רחוק מהבית שלנו יש יער יפהפה.זה יפה בכל עת של השנה. פעם אחת, עם אבי ושלושת חברי כיתתי, החלטתי ללכת ליער בחורף. באותו יום היו השבילים מכוסים שלג, ושיפולי שלג במקומות מסוימים היו מעל הברך.

אני זוכר במיוחד רגע אחד.כשהתקרבנו ליער, שמנו לב שאנחנו לא יכולים לראות שביל אחד, מכיוון שהדרך כולה הייתה זרועה מכסף חורפי. אבא אמר שהוא ילך קודם וירמס את השביל. אני וחבריי עקבנו אחריו. בדרך פגשנו שקעי שלג ענקיים, הייתי קצת מעל הברך. ואז נפלתי לשלג. שקוע בשבי שלג כך שחברים לא הבינו מיד לאן הלכתי. אבל כשראו כמה שמחתי הייתי שם, הם התקרבו אלי. אבא גם נשכב בסופת שלג ענקית. ואז כבר לא חיפשנו שבילים, אלא פשוט נפלנו לשלג, שיחקנו כדורי שלג ופיזרו מבצרים.

כשחזרנו הביתה, אמי בקושי זיהתה אותנו. כל הבגדים היו מכוסים בשכבה עבה של שלג, והנעליים היו מלאות במים. אבל היה לנו השתוללות טובה מאוד והיה לנו מאוד כיף. "

טיול מאמרים ביער

אפשרויות חיבור כאלה יעזרו לילדים להשיג ציונים טובים ולהעביר את רגשותיהם וחוויותיהם.